Dag 5

1 juli 2021 - Best, Nederland

Voor m'n laatste avond ga ik even goed uitpakken bij Rua Tapas & Music Bar. Ik weet niet zo goed hoe veel ik moet bestellen dus ik laat mij adviseren. Ik neem gegrilde groenten en kip springrolls met een portostrawberry cocktail. Als 'toetje' brood met camembert uit de oven. Ik heb mijn eten bijna op en dan gaat de livemuziek starten. De man covert hitjes van onder anderen Johnny Cash, The Beatles, Bob Marley en Depeche Mode. Wat een fijne manier om zo m'n reis af te sluiten. Dit valt absoluut in m'n top 3 momenten van m'n reis. Verder valt m'n fietstocht en het park Fundacao de Serralves daar ook in. Het solo reizen staat mij goed vind ik zelf. Ik heb mij geen minuut alleen gevoeld. Als ik nog een dagje langer had was ik weer naar het strand gefietst, maar het is ook goed zo. Bedankt voor het meelezen en de leuke reacties! Ik raad je deze stad met volle overtuiging aan. Fashionable veels te vroeg op de airport schrijf ik mijn laatste blog af. Ik laat ook een goede review achter van het appartement op Booking.com. Ik heb geslapen in Path Porto Apartments voor 50 euro per nacht met airco in de woonkamer en in de slaapkamer. Het is een kwartiertje lopen naar hartje centrum en 2 minuten lopen naar het metrostation. Ik scroll nog even door m'n foto's heen en zie nog een paar foto's die leuk zijn om te delen. Tchau!

1. Jan Adam:
    1 juli 2021
    Superleuk om dit te volgen Ster. Denk dat het niet vaak voorkomt dat het zo rustig is daar. Deze stad kan van je lijstje af, je hebt nu de belangrijkste steden van Portugal gehad. Welke van beiden beveel je het meest aan?
  2. Sterre:
    1 juli 2021
    Porto! Mede dankzij de rust, de natuur in de buurt en dat ik voor dit tripje meer van te voren heb kunnen uitzoeken.
  3. Esmee:
    2 juli 2021
    Was heeeel leuk om zo met je mee te reizen ster ;)
  4. Ria Kerssies:
    4 juli 2021
    Sterre wat een mooie stedentrip heb je gemaakt naar Porto. Genoten van je foto's en verhalen. Je weet iemand wel enthousiast te maken.
  5. Cindy van Son:
    14 juli 2021
    Super leuk Sterre om door jouw ogen en via jouw ervaringen de stad te leren kennen!